Wersje językowe
Waluty

BLACK WEEK do 01.12.24 🤍

ZWROTY I REKLAMACJE

Zwroty

  1. Prawo do odstąpienia od umowy
    Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia jego otrzymania. Aby skorzystać z tego prawa, prosimy o odesłanie towaru i wypełniając formularz odstąpienia od umowy i wysyłając towar na adres naszego paczkomatu.

  2. Warunki zwrotu

    • Zwracany produkt musi być w stanie nienaruszonym, nieużywanym i w oryginalnym opakowaniu.
    • Zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej.
    • Koszty odesłania towaru ponosi kupujący, chyba że zwrot jest spowodowany naszym błędem.
  3. Jak dokonać zwrotu?

Reklamacje

  1. Zgłaszanie reklamacji
    Jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, masz prawo do złożenia reklamacji. Aby to zrobić, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta na adres e-mail: poppi.linen@gmail.com, w temacie wiadomości wpisując „Reklamacja”.

  2. Wymagane dokumenty
    Do zgłoszenia reklamacyjnego dołącz:

    • dowód zakupu (np. faktura lub paragon),
    • opis wady lub problemu,
    • zdjęcia, które pomogą w ocenie uszkodzenia.
  3. Rozpatrzenie reklamacji
    Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia. W zależności od decyzji, zaproponujemy wymianę towaru, naprawę, obniżenie ceny lub zwrot pełnej kwoty za produkt.

Kontakt z obsługą klienta

W przypadku jakichkolwiek pytań związanych ze zwrotami lub reklamacjami, jesteśmy do Twojej dyspozycji. Możesz skontaktować się z nami:

  • Telefonicznie: 789 810 871
  • E-mail: poppi.linen@gmail.com

Dbamy o to, aby proces zwrotu i reklamacji był szybki i wygodny, ponieważ Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze!

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl